Obsługa klienta

Faq

Czym jest Inspired By?

Inspired By jest kwartalną subskrypcją zestawu przygotowanego przez wybraną przez Ciebie osobę. Raz na określony okres otrzymasz nową przesyłkę zawierająca list oraz niezwykłe prezenty. Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie.

Co otrzymam w pudełku?

Zestaw oryginalnych, ekskluzywnych przedmiotów. Preferujemy przedmioty, które są ponadczasowe, praktyczne i ekscytujące. Zestawy pozostają niespodzianką do dnia pierwszej wysyłki.

Każdy przedmiot odzwierciedla osobę która go wybrała, otrzymasz również uzasadnienie dlaczego ten produkt jest dla niej waży. Możesz więc otrzymać ten sam rodzaj notatnika który Twój ulubiony autor używał do notatek przy tworzeniu swojego bestsellera. Może to być również przedmiot który znany artysta nosi przy sobie podczas ważnych wydarzeń. Ważne jest aby każdy przedmiot odzwierciedlał i przekazywał Ci dodatkowe często nieznane informacje tworząc niezwykłą historie o osobie która Cię inspiruje lub którą podziwiasz.

Jaka jest Wartość produktów w zestawie?

Zestawy składają się z najlepszych marek, wartość produktów w zestawie zazwyczaj znajduje się w przedziale 300 zł – 500zł.

Kiedy otrzymam pierwszy zestaw?

Każdy Autor składa nowe pudełko raz na 3 miesiące. Pierwsza wysyłka nowego zestawu jest określana przez Autora, informacja o dacie wysyłki znajduje się na stronie każdego Autora. Po pierwszej wysyłce zamówienia realizowane są w ciągu dwóch dni roboczych.

Kiedy poznam zawartość najnowszego zestawu?

Informacja o zawartości zestawu pojawia się w ciągu 48 godzin od daty pierwszej wysyłki. Informacja o dacie pierwszej wysyłki znajduje się na stronie zestawu.

Jak mogę zamówić wybrany zestaw?

Subskrypcja, dzięki której dane pudełko zamawiasz tylko raz, a kolejne dostarczane są do Ciebie raz na 3 miesiące. Płatność pobierana jest automatycznie co trzy miesiące, zatem nie musisz pamiętać o ponownym złożeniu zamówienia na najnowsze pudełko i masz gwarancję, że otrzymasz je w pierwszej kolejności. Subskrypcję możesz opłacać za pomocą karty kredytowej. W dowolnej chwili możesz również z niej zrezygnować. 

Zamówienia jednorazowe, dzięki którym możesz zakupić archiwalne pudełko, o ile jest dostępne w sprzedaży.

Kiedy pobierana jest opłata za subskrypcje?

Opłata za każde kolejne Pudełko Inspired By zamówione w ramach subskrypcji, jest realizowana raz na trzy miesiące. W przypadku braku środków na Twoim koncie, w ciągu kilku następnych dni podejmowane są kolejne próby pobrania opłaty.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili? W jaki sposób?

Tak, oczywiście w każdej chwili możesz dokonać rezygnacji z zamówionej subskrypcji. Anulowanie subskrypcji możesz dokonać w Panelu konta po zalogowani do serwisu.

W jaki sposób dostarczane są zestawy?

Zamówione pudełko dostarczone jest na wskazany przez Ciebie adres za pośrednictwem firmy Poczta Polska - Pocztex Kurier 48 w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania pudełka do wysyłki.

Czy istnieje możliwość wysyłki pudełek Inspired By za granicę?

Na chwilę obecną nie ma możliwości wysyłki za granicę.

Czy istnieje możliwość zmiany adresu dostawy pudełka Inspired By?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Adres możesz zmienić w swoim koncie po zalogowaniu do serwisu  Po zamówieniu pudełka również możesz dokonać zmiany adresu dostawy. W tym celu prosimy o wskazanie nowego adresu dostawy drogą e-mail na kontakt@inspiredbypl, w terminie min. 3 dni kalendarzowych przed datą realizacji pierwszej wysyłki najnowszej edycji pudełek Inspired By.

Czemu przy składaniu zamówienia na pudełko Inspired By wymagane jest podanie numeru telefonu?

Dokładamy wszelkich starań by Twoje pudełko zostało szybko dostarczone na wskazany przez Ciebie adres. Jeżeli kurier nie zastanie Ciebie w domu/biurze za pierwszym razem, może kontaktować się z Tobą telefonicznie, celem ustalenia terminu ponownego doręczenia Twojego pudełka, dlatego tak ważne jest podanie aktualnego numeru telefonu.

Czy ponoszę dodatkowe koszty za dostawę pudełek Inspired By?

Cennik kosztów wysyłki pudełek inspired By na terenie Polski:

- subskrypcja - koszt wysyłki 10 zł

- przedpłata - koszt wysyłki 10 zł

Moje pudełko zostało już wysłane - jak sprawdzić gdzie obecnie się znajduje?

W momencie nadania Twojego pudełka otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki Twojego zamówienia oraz adresem dostawy. Żeby ułatwić Tobie śledzenie Twojej przesyłki w wiadomości e-mail znajdziesz również numer swojej przesyłki, dzięki któremu będziesz mogła sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twoje pudełko.

W jakim czasie należy zgłaszać uszkodzenia niewidoczne w momencie dostawy?

Reklamacje dotyczące uszkodzeń niewidocznych w momencie dostawy Pudełka (np. gdy opakowanie produktu uległo uszkodzeniu w skutek czego uległy zniszczeniu.) jak również reklamacje dotyczące braku któregoś z produktów będącego standardową zawartością Pudełka należy zgłosić do BOK Inspired By niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzeń niewidocznych w momencie dostawy, na adres reklamacje@inspiredby.pl

Jak reklamować uszkodzenia niewidoczne w momencie dostawy?

Pamiętaj! Aby złożyć reklamację dotyczącą uszkodzeń niewidocznych w momencie dostawy, należy niezwłocznie na reklamacje@inspiredby.pl przesłać zdjęcia uszkodzonego produktu lub informację o braku któregoś z produktu będącego standardową zawartością Pudełka. Po weryfikacji przesłanych zdjęć i pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej w ten sposób reklamacji Inspired By prześle Tobie nowy produkt.

Co gdy na podstawie przesłanych zdjęć nie można stwierdzić uszkodzenia produktu?

W sytuacji kiedy na podstawie otrzymanego zdjęcia uszkodzonego produktu nie możemy jednoznacznie stwierdzić, że jest on niezdatny do użytku, poprosimy Ciebie o jego odesłanie do siedziby Inspired By, celem wyjaśnienia sytuacji.

Czy można dokonać zwrotu zakupionego Pudełka?

Oczywiście, że tak. Zakupione Pudełko możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu dostarczenia zakupionego przez Ciebie pudełka. Pamiętaj jednak, że zwracane pudełko, w szczególności kosmetyki w nim zawarte nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą posiadać oryginalne oraz niezniszczone opakowania. Oświadczenie dotyczące zwrotu zakupionego przez Ciebie Pudełka możesz złożyć w dowolnej formie, np. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego. 

 

Do góry

Strona wykorzystuje pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij